هفته دوازدهم لیگ برتر پرسپولیس - استقلال اهواز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

شرح گل

پرسپولیس1 - استقلال اهواز 0: (دقیقه 20، مهدی طارمی): روی یک حرکت عمقی، امید عالیشاه ضربه ناقصی به توپ زد که کریمی دفع ناقصی روی آن داشت و در نهایت مهدی طارمی با استفاده از توپ برگشتی و دروازه خالی استقلال خوزستان گل اول را به ثمر رساند.


دقایق حساس

دقیقه 5: حرکت رامین رضاییان در سمت راست و ارسال مواج او در حالی که پرویز کریمی در ابتدا خروج اشتباهی داشت در نهایت با مهار او همراه بود تا توپ مستقیما وارد دروازه آبی پوشان نشود.
دقیقه 6: پاس عمقی عالیشاه درون محوطه جریمه به رضاییان و پاس کوتاه سرضرب مدافع راست پرسپولیس، پیش از اینکه به مهدی طارمی برسد توسط مدافعان استقلال دفع شد.
دقیقه 11: ارسال کرنر توسط محسن مسلمان و ضربه سر ناقص محسن بنگر خطری روی دروازه آبی پوشان نداشت و مدافعان استقلال توپ را از منطقه خطر دور کردند.
دقیقه 12: حرکت احمد نوراللهی درون محوطه جریمه و در نهایت پاس عرضی او برای مهدی طارمی با کنترل و البته پاس بد مهاجم ملی پوش پرسپولیس همراه بود تا این فرصت خود از دست برود.
دقیقه 22: حرکت هماهنگ شده عالیشاه و طارمی در نهایت با ضربه ناقص مهاجم جنوبی پرسپولیس همراه بود و پرویز کریمی برای دفع این توپ به دردسر نیفتاد.
دقیقه 25: ارسال محسن مسلمان و ضربه سر محسن بنگر می توانست گل دوم این تیم را به ارمغان بیاورد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت و کریمی از کنار دروازه آغازگر بازی شد.
دقیقه 30: ضربه آرام مهدی طارمی از پشت محوطه جریمه به راحتی در دستان دروازه بان استقلال اهواز جای گرفت.
دقیقه 31: فرشاد احمدزاده در بهترین حالت ممکن صاحب فرصت شد و در حالی که فقط پرویز کریمی را پیش رو داشت ضربه اش را چیپ زد اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت و بهترین فرصت برای رسیدن به گل دوم از دست رفت.
دقیقه 38: ارسال عمقی از سوی محسن مسلمان برای طارمی این بازیکن را در موقعیت گل زدن قرار داد که شوت سر ضرب و محکم این بازیکن را پرویز کریمی در دو مرحله دفع کرد.

در حاشیه:

* رامین رضاییان بعد از اتفاقاتی که پیرامون خود بعد از مسمومیت پیش از بازی با ذوب آهن به وجود آمد، امروز در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته است.
* جری بنگستون در این بازی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی هندوراس و دیر اضافه شدن به اردوی پرسپولیس روی نیمکت پرسپولیس حاضر شده است.

نکته ها:

*  استقلال اهواز با زدن 5 گل، بدترین خط حمله فصل را دارد.
*  استقلال اهواز با خوردن 19 گل، بدترین خط دفاع فصل را دارد.
* استقلال اهواز بیرون خانه نه برنده شده (یکی از 5 تیم بدون برد) و نه گلی زده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 30 آبان 1394برچسب:لیگ برتر فوتبال, استقلال اهواز, پرسپولیس تهران, شبکه سه سیما, | 17:3 | نویسنده : حسین سلمانی |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سه صفر هشتاد